* Donostiarrak Kirol Elkarteak eta E.H.U.k 2012ko Martxoaren 18an, igandean, Udaberriko Lasterketa (10 Km) antolatuko du.
Izena ematea 29,iriko da,kirolprobak,9€ txipakin eta 10€ txipa gabe .
* Irteera, Ibaetako Kampusean, goizeko 10:00 tan, izango da. Helmuga ere, Ibaetako Kampusean izango da
Parte-hartzaile guztiei kamiseta bana emango zaie, opari ugari zozketatuko direlarik parte-hartzaileen artean.
* Sariak: Donostiarrak K.E. E.H.U.k Udaberriko B Lasterketa lehenengo hiru emakumeek eta gizonek saria izango dute. Era berean, E.H.U.-ko lehenengo hiru emakumeek eta gizonek, eta lehenengo gizonezko beteranoak(+35) eta lehengo emakumezko beteranoak (+35) ere saria izango dute. Diru-sairik ez da banatuko.
* Benta-Berriko Polikiroldegiko aldagelak parte-hartzaileen eskueran izango dira. Era berean jantzitzaindegia erabiltzeko aukera izango da.
* Unibertsitateko partaideen izen ematea E.H.U.-ko kirol zerbitzuetan egingo da, dorsalen precio erdia ordandubehar dute
* Lasterketako denbora-hartzea chip-aren bidez egingo da. Dortsalak eta chip-ak martxoaren 17-an, larunbatean, 16 h – 20 h etara, edota igandean 8 h – 9 h etara, Unibertsitateko kirol zerbitzuan jaso ahal izango dira,ordu honetatik aurrera ez da beste izen ematerik onaturko
* Parte-hartzaileek eduki ditzaketen iradokizun edo kexueratako, www.donostiarrak.com helbidean foro bat egongo da zabalik.
* Antolatzaileek ez dute partaideek edo beste norbaitek jasan ditzakeen kalteen erantzunkizunik izango.
* Araudi honetan aurrikusita ez dagoenean, Guipuzkoako Atletismo Federakuntzarena aplikatuko zaio.
* Proba honetan parte hartu ahal izateko gutxiengo adina 16 urtekoa izango da, proba ospatu aurretik beteta eduki beharko direlarik.
El Club de Atletismo y la UPV organizan la Carrera de Primavera (10 Km) que tendrá lugar el domingo 18 de Marzo de 2012 .
La inscripción se abre el 29 de enero en
kirolprobak.9€ con chip y 10€ sin chip
* La carrera se celebrará a las 10:00 h. con salida y llegada en el Campus de Ibaeta.
* A todos los participantes se les hará entrega de una camiseta conmemorativa, sorteándose entre todos los participantes gran cantidad de regalos.
* Premios: En la Carrera de Primavera C.A. Donostiarrak UPV habrá premios para las tres primeras mujeres y los tres primeros hombres de la clasificación general, así como para las tres primeras mujeres y tres primeros hombres de la UPV y primer veterano(+35) y primera veterana(+35). En ningún caso se entregarán premios en metálico.
* La organización pondrá a disposición de los participantes servicios de vestuario y duchas en el Polideportivo de Venta Berri, así como la posibilidad de guardarropía durante la carrera (mochila, bolsa, etc).
*La inscripción de los universitarios se realizará en el servicio de deportes de la UPV, pagando
la mitad del precio del dorsal.
* El cronometraje se realizará mediante chip, pudiendo recoger tanto el chip como el dorsal el sábado 17 de Marzo de 16 h. a 20 h. y el domingo 18 de 8 h a 9 h en el servicio de deportes de la Universidad.
* Para cualquier sugerencia o queja, los participantes dispondrán de un foro en la página WEB de la organización, www.donostiarrak.com
*La organización no se hace cargo de los daños y perjuicios que pudieran derivarse de la celebración de la prueba, ya sea en los propios participantes o en terceras personas.
* Para lo no previsto en este reglamento, se regirá por el de la Federación Atlética Guipuzcoana.
* La edad mínima para poder participar en la carrera es de 16 años cumplidos antes de la fecha de celebración de la misma.
Informazio gehiago / Más información: www.donostiarrak.com